محل لوگو

کسب درآمد از اینترنت


کسب درآمد از اینترنت

بسم الله الرحمن الرحیم

دوست عزیز سلام.

این روزها با توجه به شرایط اقتصادی کشور کسب درآمد برای بسیاری از افراد جامعه بسیار دشوار است. بسیاری از افراد به امید اینکه در آینده بتوانند شغل مناسبی داشته باشند به سختی درس میخوانند و عده ای دیگر نیز راه های دیگر را انتخاب میکنند. هرکس به طریقی در تقلا است تا بتواند کسب درآمد ایده آلی داشته باشد. اما متاسفانه اکثر از این تقلا ها بی نتیجه میمانند. کسانی که درس میخوانند معمولا بعد از فارغ التحصیلی در پیدا کردن شغل شکست میخورند و تمام زحماتی که این همه سال کشیدند و شب بیداری هایی که برای درس خواندن متحمل شدند به راحتی هیچ و پوچ میشوند و بر باد میروند. کسانی هم که راه های دیگر را انتخاب میکنند معمولا به دلیل نداشتن سرمایه زیر دست این و آن میشوند و تا آخرعمرشان هم زیر دست میمانند. در نهایت نتیجه این شده است که بسیاری از جوانان بیکارند و حتی پول شارژ گوشی خود را هم ندارند و بسیاری دیگر هم به کارهای سخت با حقوق اندک مثل کارکردن در رستوران ها و کارگری و کار کردن در جاهای مختلف مشغول هستند و به هیچ وجه از شرایط زندگی خود رضایت ندارند...

پس همه افراد به دنبال یک راه برای کسب درآمد زیاد در قبال کار آسان و زمان کاری اندک هستند. جالب است بدانید این راه جادویی و فوق العاده خیلی وقته که جلوی چشمان همه افراد قرار دارد ولی افراد از آن در جهت کارهای بیهوده و بی فایده استفاده میکنند. این راه جادویی را همه ما می شناسیم:

اینترنت!

تا به حال فکر کرده‌اید که بدون اینکه مجبور باشید هر روز سر ساعت از منزل بیرون بزنید و سرکارتان حاضر شوید، می‌توانید با یک گوشی تلفن همراه و یا یک کامپیوتر از طریق اینترنت کسب درآمد داشته باشید؟

کسب درآمد ازاینترنت یکی از پردرآمد ترین و بهترین شغل های دنیا است که با آن در هر شرایطی می توانید درآمد بالا و پایداری داشته باشید.چه وضع اقتصادی کشور خوب باشد چه بد. شما درآمدتان سر جایش است. در کسب و کارهای اینترنتی پتانسیل های بالایی وجود دارد که در کمتر از چند روز می توان به اندازه حقوق چندین کارمند درآمد داشت. . فقط و فقط باید کسب و کار اینترنتی تان را راه اندازی کنید .

راه های زیادی برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد که افراد با توجه به ایده، تجربه و سرمایه شان به سمت آن ها می روند. مثلا :

  • کسب درآمد از اینستاگرام و کانال تلگرامی با فروش کالا و خدمات و یا تبلیغات
  • فریلنسر بودن
  • وبلاگ نویسی
  • طراحی سایت و اپلیکیشن

کارهای بالا از روشهای کسب درآمد اینترنتی می باشد که افراد زیادی در حال حاضر از این روشها درآمدهای میلیونی به دست می آورند ولی همانطور که دیدید برای همه افراد مناسب نیست چون خیلی ها آن سرمایه، دانش و تخصص لازم را ندارند.

در ادامه یک روش کسب درآمد به شما معرفی می کنم که تقریبا همه می توانند از آن پول خوبی به دست آورند.

یکی از آسانترین و بهترین روش های ثابت شده برای کسب درآمد پایدار از اینترنت، همکاری در فروش است. اما خیلی ها از این منبع درآمد زایی عظیم بی خبر هستند و نمی دانند با همکاری در فروش بدون هیچ دردسر و بدون سرمایه اولیه می توانند به درآمد چند ده و حتی چند صد میلیونی در ماه برسند

همکاری در فروش یعنی اینکه شما از طریق فروش محصولات ، معرفی خدمات و محصولات و یا استفاده از محصولات یا خدمات سایر کسب و کارها به درآمد برسید. . لطفا با شنیدن اسم همکاری در فروش ذهنتان به طرف بازاریابی های پر زحمت و بدون سود که در حال حاضر خیلی ها بصورت سنتی انجام می دهند نرود.

دوستان ما یک پکیج آموزشی (شامل یک مقاله سرنوشت ساز و یک روش کسب درآمد اینترنتی) تهیه کردیم و آن را توی این وبلاگ قرار دادیم که افراد بتوانند به اینجا مراجعه کرده، محصول را خریداری و استفاده کنند.

همکاری شما با ما به این صورت هست که شما با تهیه این پکیج و طبق آموزش داده شده، یک لینک همکاری دریافت می کنید. چنانچه شما این لینک را توی گروهها و کانالهایی که عضو هستید با دوستانتون به اشتراک گذاشته، آنها با لینک شما وارد سایت شده و محصول را خریداری کنند، مبلغ 17,400 تومان به شما تعلق می گیرد. به همین راحتی.

مراحل انجام این کار را قدم به قدم توضیح خواهیم داد و با یک حساب سر انگشتی نشان می دهم که تا چه اندازه می توانید درآمد داشته باشید.

موضوع مقاله چیست؟

ما در این مقاله به یک عاملی در درون هر انسانی پرداختیم که بلا استثناء و 100 در صد عامل تمام شرایط و اتفاقاتی می باشد که در زندگی ما رخ میدهد و من از آن به عنوان تنها قانون خداوند و یا قانون اصلی جهان هستی برای رسیدن به همه چیز نام می برم.

توضیح دادیم که :

چرا بعضی افراد در هر شرایط اقتصادی ، حتی رکود بسیار خوب پول پارو می کنند، گرانی و تورم روی آنها اثری نداشته و بعضی دیگر در همان شرایط اقتصادی، اوضاع مالی شون روز به روز بدتر و بدتر می شود. گرانی و تورم به شدت بر روی آنها اثر سوء داشته و زندگی برایشان بسیار سخت و طاقت فرسا می شود.

چرا خیلی ها روابط خانوادگی بسیار خوبی دارند، دوستان زیادی دارند، شاد هستند، همیشه با هم هستند، با هم مسافرت می روند و در مقابل بعضی هم توی هر جلسه یا مهمانی خانوادگی درگیری و اعصاب خوردی دارند؟

چطور می شود که بعضی ها هر چه بخورند لاغر و خوش اندام باقی می مانند ولی بعضی ها اگر هوا هم بخورند چاق می شوند؟

چرا در بعضی از خانواده ها، نسل در نسل از یک بیماری خاص به قول خودشان بیماری ارثی، رنج می برند، ولی در خیلی از خانواده ها اینطور نیست. چطور می شود این بیماریهای ارثی را ریشه کن کرد؟

چرا در بعضی از خانواده ها همه با استعداد و خلاق و پولدار هستند و چگونه میشود که ما و فرزندانمان اینگونه باشیم؟

چرا بعضی ها عشق و همسر مورد علاقه خودشون، شغل و درآمد، رشته تحصیلی و دانشگاه مورد علاقه خودشون را براحتی پیدا می کنند و بعضی هم هر چه به دنبالش میگردند یا بدستش نمیارند، یا به سختی

چرا همسر مناسب کمه، پول کمه، کار نیست، بازار کساده، آسایش نیست، آرامش و اعصاب راحت نیست و هزاران هزار چرا و سوال و معمای دیگر و چطور میشود از دست این همه کمبود ها، نبود ها، بدی ها، بیماریها و مشکلات خلاص شویم؟

جواب همه ی این چراها فقط و فقط به یک عامل بستگی دارد که شما در این مقاله به دست می آورید و پس از آن به مسیری هدایت می شوید که خود به تنهایی، بدون هیچ راهنما و مشاوری خالق زندگی خود، همانگونه که دوست دارید خواهید بود.

و اما کسب درآمد :

همانگونه که گفتم شما بعد از تهیه این پکیج و طبق آموزش داده شده یک لینک همکاری در فروش دریافت میکنید. چنانچه شما این لینک را توی گروهها و کانالهایی که عضو هستید با دوستانتون به اشتراک گذاشته، آنها با لینک شما وارد این سایت شده و محصول را خریداری کنند، مبلغ 17,400 تومان به شما تعلق می گیرد.

حالا اگر از بین آن همه مخاطبین و اعضای گروهها و کانالهایی که دارید و عضو هستید فقط 10 نفر در روز این محصول را خریداری کنند، به نظر شما پایان ماه چقدر درآمد خواهید داشت؟

 

تومان 5,220,000 = 30 * 10 * 17,400

 

بله. شما در کنار گشت و گذار در فضای مجازی و اینترنت، کاری که هر روز انجام می دادید و تا حالا از آن درآمدی نداشتید، اکنون مبلغ 5,220,000 تومان درآمد کسب کردید آنهم فقط با روزی نیم ساعت کار روزانه. یعنی به اندازه حقوق یک کارمند با روزی هشت ساعت کار کردن.

قطعا در صورت صرف زمان بیشتری، به همان نسبت درآمد شما نیز بیشتر خواهد شد.

در این پکیج روشهایی آموزش داده شده که بتوانید به درآمدهای میلیونی در روز و ماهیانه 45 میلیون تومان برسید. حتی اگر گروه و مخاطبین زیادی ندارید.

طبق آموزش، پس از ثبت نام، یک حساب کاربری برای شما ایجاد می شود که به محض فروش محصول، درآمدتان به این حساب واریز شده و هر زمان و به هر مبلغی که خواستید میتوانید با دادن شماره کارت بانکی، برداشت کنید.

از مزایای همکاری در فروش از طریق اینترنت این هست که:

  • اصلا تحصیلات و تخصص خاصی نیاز ندارد، همین که شما بتوانید با گوشی تلفن همراه کار کنید و تو فضاهای مجازی چند تا پیام بدهید کافیه.
  • همه افراد با هر سنی و هر جنسیتی می توانند انجامش بدهند.
  • مثل گذشته لازم نیست برای پیدا کردن مشتری به مکان‌های مختلف سفر کنید ، هیچکس شما را نمی بیند و با هیچکس صحبت نخواهید کرد، پس نیازی به ظاهر آراسته ، فن بیان خوب و روابط عمومی بالا نمی باشد.
  • شما رئیس خود هستیدو می‌توانید در هر ساعتی و هر مکانی که می‌خواهید کار کنید.
  • شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعت در ۷ روز هفته درآمدزایی داشته باشید.
  • شما این گزینه را دارید که در کنار این کار، بهشغل دیگری نیز مشغول باشید و دو منبع درآمد داشته باشید.
  • به عنوان بازاریاب ، نیازی نیست شما نگرانی‌ای بابت پاسخگویی به مشتری‌ها داشته باشید، چون تمام مسئولیت‌ها با سایت فروشندهاست.
  • سرمایه اولیه نیاز ندارد و در ابتدا هیچ هزینه ای نباید بکنید

دوست عزیز: ارزش مباحثی که در این مقاله بیان شده و آموزش این روش کسب درآمد از اینترنت به مراتب بالاتر از مبلغی هست که ما در اینجا در نظر گرفتیم و در بعضی از سایتها به مبلغ میلیونی به فروش می رسد، ولی از آنجایی که برای همگان قابل استفاده باشد این پکیج فقط به مبلغ 50,000 تومان عرضه می گردد.

امروزه و با شرایط حاکم بر کشور، امرار معاش برای اکثر جامعه سخت شده. افراد بسیاری هر روز در تقلا هستند تا به گونه ای درآمد خودشان را بیشتر کنند. خیلی ها مجبورند در چندین شیفت کاری مشغول شوند و هیچ وقت در کنار خانواده خود نباشند. خیلی ها سرمایه لازم را برای راه اندازی کار جدید ندارند و بعضی هم اصلا نمی دانند چکار باید بکنند که توی این اوضاع و با رکود اقتصادی جواب دهد.

اینجاست که این نوع از کسب و کار اینترنتی می تواند نجات بخش آنها باشد.کاری که در حال حاضر راحت ترین روش کسب درآمد از اینترنت میباشد . روشی تست شده که تقریبا همه می توانند از آن پول بدست آورند.

شما با این 50 هزار تومن هیچ کسب و کار دیگری نمی توانید راه اندازی کنید که با این سرمایه ی کم، تا این حد پتانسیل بالایی در کسب درآمد داشته باشد. شما مختارید! میتوانید با این 50 تومان چندتا تنقلات و چیپس و پفک بخرید، یا این مبلغ ناچیز رو صرف خرید آموزشی بکنید که با استفاده از اون به راحتی ممکنه این 50 تومان رو در عرض دو سه دقیقه کسب کنید. آیا پکیج آموزشی که آینده شما را میسازد و شما را از خلایق کاملاً بی نیاز میکند ارزشش از تنقلات کمتر است؟؟ آیا بهتر نیست پول تنقلات یک روز خود را برای خرید ابزار رسیدن به آرزو هایتان خرج کنید؟؟! به هر حال تصمیم با خود شماست و کسی شما را به کاری اجبار نمیکند...سرنوشت و آینده هر کس در گرو تصمیمات کلیدی خود اوست...این همان تصمیم کلیدی شماست...

از طرفی شما در این پکیج یک قانون و یک فرمول کلی را خواهید آموخت که نه تنها در کسب ثروت بلکه می توانید در رسیدن به سلامتی، آرامش، شادی، روابط عالی و موفقیت در هر زمینه ای از آن استفاده کنید.

امیدوارم از درآمدتان لذت ببرید و ادامه زندگی را سراسر در شادی، ثروت، سلامتی و آرامش سپری کنید.

 

لطفا قبل از خرید و دانلود فایل آموزشی به نکات زیر توجه فرمایید:

نکته 1 * شما بعد از خرید، به صورت خودکار به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید فایلها را دانلود و استفاده کنید. دو فایل برای شما باز می شود. یکی فایل کسب درآمد که طبق آموزش داده شده میتوانید درآمدزایی داشته باشید و فایل دیگری در مورد  قانون اصلی خداوند که با دنبال کردن مسیری که به آن هدایت می شوید زندگی زیبای خود را هرگونه که دوست دارید خلق میکنید.

ضمنا پس از خرید یک نسخه از لینک دانلود فایلها به ایمیلتان هم ارسال می شود که در صورت عدم دانلود مستقیم فایلها به ایمیلتان مراجعه و فایلها را از آنجا برداشت کنید.

 نکته 2 * ایمیل خواسته شده موقع خرید، برای این میباشد که یک نسخه از فایلها به ایمیلتان ارسال شود. اگر ایمیل ندارید میتوانید فقط برای خرید از این ایمیل استفاده کنید:

sskham2020@gmail.com

و چنانچه در دریافت فایلها مشکلی داشتید لطفا به آیدی تلگرامی سایت پیام دهید تا فایها از طریق تلگرام برای شما ارسال گردد.

نکته 3 * لطفا بعد از انجام خرید موفق روی گزینه " تکمیل خرید" کلیک کنید تا اطلاعات شما در سایت ما ثبت گردد و در صورت نیاز به ارائه خدمات از سوی پشتیبانی سایت، امکان پذیر باشد

نکته 4 * فایل هایی که دانلود میکنید با فُرمَت زیپ (zip) هستند. برای اینکه بتونید بازشون کنید و فایل های داخلشون رو استفاده کنید باید از برنامه winrar استفاده کنید و فایل ها رو خارج سازی کنید. اگر این برنامه رو ندارید باید از اینترنت دانلودش کنید. هم نسخه موبایلش موجوده و هم نسخه کامپیوترش.(البته اکثر موبایل ها خودشون این برنامه رو دارند.) استخراج فایل با استفاده از برنامه winrar بسیار راحت میباشد و در حد یکی دو کلیک است ولی در صورتیکه بلد نبودید میتوانید با سرچ کردن در اینترنت به راحتی یاد بگیرید

نکته 5 * پشتیبانی ما موظف است در صورت عدم دانلود موفق کاربر و ارائه کد پیگیری یا ایمیل خرید موفق (یا اسم و فامیلی دقیق خرید موفق) از سوی کاربر، لینک های دانلود پکیج را توسط تلگرام ظرف مدت حداکثر 72 ساعت ارائه دهد.

شما دوستان عزیز و گرانقدر میتوانید از طریق تلگرام با پشتیبانی سایت ارتباط برقرار کنید. پشتیبانی سایت با کمال میل آماده پاسخگویی و رسیدگی به درخواست های شما سروران گرامی میباشد. آدرس تلگرام پشتیبانی‌ را در قسمت "تماس با ما" اعلام کرده‌ایم. لازم به ذکر است به منظور راحتی هر چه بیشتر شما عزیزان، به جای استفاده از سیستم وقت گیرِ تیکتینگ، فقط از تلگرام برای پاسخگویی استفاده میکنیم. بنابراین فقط و فقط پیغام هایی که از طریق تلگرام دریافت میکنیم را پاسخ میدهیم و از پاسخگویی و رسیدگی به پیغام هایی که از طریق بخش "پشتیبانی خرید" و یا آن فُرمِ تماس موجود در صفحه‌ی "تماس با ما" دریافت میشوند معذور میباشیم.

آیدی تلگرام پشتیبانی: sskham@

(پاسخگویی همه روزه غیر از روزهای تعطیل رسمی و پنجشنبه‌ها)


مبلغ قابل پرداخت 114,400 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 308

با سایت 24-7 می توانید 7 روز هفته و 24 ساعت از شبانه روز درآمد داشته باشید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما